112schouwen.nl
Home » Woning vol rook door tafeltje in brand

Woning vol rook door tafeltje in brand

Gepubliceerd op 8 februari 2017 20:41

ZIERIKZEE - Woensdagavond werd omstreeks 19.50 uur de brandweer opgeroepen voor een binnenbrand aan de Houtsnipstraat in Zierikzee.

In een woning was er een tafeltje in brand gevlogen. Al voor de komst van de brandweer was het tafeltje naar buiten gebracht en zo is meer schade voorkomen. De brandweer kwam met spoed ter plaatse en heeft het smeulende tafeltje geblust. Door de brand stond de volledige woning vol rook. De brandweer heeft meerdere ramen opengezet en met een ventilator de woning rookvrij gemaakt. 

IMG_4109.png

IMG_4108.png

IMG_4107.png

IMG_4106.png

IMG_4105.png

IMG_4104.png


«   »