RENESSE - Tijdens een onweersbui zijn zaterdag twee personen (zwaar) gewond geraakt. De slachtoffers zijn naar het ziekenhuis vervoerd.
Om 17.30 uur sloeg de bliksem in bij het strand aan de Hoogenboomlaan. Meerdere ambulances en een traumahelikopter zijn ingezet voor in totaal drie slachtoffers. Volgens een woordvoerder zijn twee personen met een traumahelikopter vervoerd en een derde persoon met een ambulance.
Eerder vandaag sloeg de bliksem al in bij Concert At Sea. Voor zover bekend raakte daar niemand gewond.