ZIERIKZEE - Vier auto's zijn vanmiddag beschadigd geraakt door een kettingbotsing op de Zeelandbrug. Eén persoon is met de ambulance meegenomen.
Op de brug kwamen rond 16.15 uur vier voertuigen in botsing. Een inzittende is met de ambulance meegenomen voor nadere controle. Al snel ontstond er een lange file op beide richtingen van de brug.
Het verkeer kon om- en om langs het ongeval, maar door een storing in de slagbomen van de brug gingen deze niet meer omhoog. In de file kreeg een auto ook nog eens te maken met pech, waardoor de vertraging tot na 18.30 uur merkbaar was.